Počet aktivních nabídek 37274

práce nebo atraktivní práce?

Hodně práce, málo zaměstnanců? Inzeráty potřebují značnou změnu!

6.2.2018

Hodně práce, málo zaměstnanců? Inzeráty potřebují značnou změnu!

Ekonomika roste, pracovních míst přibývá, počet zaměstnanců však klesá, lépe řečeno, stávají se nedostatkovým zbožím. Proto je potřeba změnit náborové postupy a zejména je třeba hledat nové, modernější cesty, jak zaměstnance oslovit.  

Zatímco ještě nedávno lidé s chutí reagovali na klasické inzeráty pracovních nabídek, které visely na firemních vývěscích, internetu nebo třeba úřadech práce, dnes je třeba cílit na mladé zaměstnance přesně, a především za pomoci moderních technologií.

Majitelka personálních agentur, Olga Hyklová je přesvědčená, že zaměstnavatelé nemohou v dnešní době očekávat, že pracovníci odpoví na inzerát visící někde na webu ve znění: „Hledáme flexibilního kolegu s ochotou učit se novým věcem, který se nebojí výzev.“ Majitelka doplňuje, že pro tyto mladé potencionální pracovníky jsou to pouze prázdné fráze.

Jedná se zejména o pracovníky ve věku dvaceti až třiceti let, kteří ve svém životě běžně využívají zařízení moderní techniky, a proto je třeba využít moderní komunikační kanály, které jsou jim blízké.

Jedná se zejména o kariérní videa, která se rozesílají po síti a jsou nejenom dobře zacílená, ale zejména jsou správně udělaná.

Odborníci přitom radí, že ačkoliv zaměstnavatelé často mají potřebnou technologii k vytvoření takových videí, je lepší si nechat poradit nebo ještě lépe, video nechat nahrát přímo odborným týmem specializovaných pracovníků.

Tvůrci se tak mohou vyhnout zcela zásadním chybám. Za nejčastější chyby se přitom považuje příliš mnoho času v prezentaci věnovaného firemní struktuře. Naopak je dobré představit potencionálním pracovníkům projekty, na kterých budou moci pracovat, pracovní tým a manažera, který má vše na starosti.

Proto zapomeňte na klasické inzeráty a zkuste zainvestovat do působivé, a především dynamické video-prezentace, která o vaší firmě řekne jenom to, co je třeba, ale současně dokáže pracovníky dostatečně namotivovat.

Je však třeba počítat s tím, že náklady budou znatelně vyšší, než u klasického inzerátu, ovšem návratnost této investice se může mnohonásobně vrátit.

Zpět na přehled článků

Hlídač nabídek

Po přihlášení si můžete nastavit vlastní hlídač nabídek.
Zaregistrujte se

Vyhledat nabídku

Načítání počtu nabídek práce

Hledat

eKNIHOVNA.cz

Katalog zaměstnavatelů Katalog firem

Rychlé a bezpečné platby

Ověřené personální agentury